2012. augusztus 19., vasárnap

Sonkás tészta - egyszerű és gyors

Sonkás tészta
egyszerű és gyors



       Ezt akkor szoktam főzni, amikor nagyon kevés időm van ebédet "varázsolni". Stahl Judittól láttam még régebben a tévében.
Nagyon egyszerű és nem tudok belőle eleget főzni, annyira szereti a család.

Hozzávalók:

1 tasak csavart tészta
kb. 40 dkg sonka
3 cs. mini mozarella sajt - elhagyható
3 gerezd fokhagyma
1 csokor zöldségzöldje
víz, só

1. A sonkát kiskockára felvágjuk, a fokhagymát összezúzzuk, a zöldségzöldjét felaprítjuk.
Ha nagyon kevés időm van a főzésre, akkor felkockázott sonkát szoktam venni.
A mozarella sajtot ha kihagyjuk belőle, igazából nem is hiányzik...de azért én szeretem benne.
Eredeti recept szerint egészben kellene belerakni a sajtocskákat, de én 4 felé vágom őket.

2. Vizet rakunk fel a tésztának. Meleget, hogy minél előbb forrjon. Sót szórunk bele. Ha felforrt kb. 5 percig főzzük a tésztát és leszűrjük.

3. Közben a sonkát átpirítjuk egy nagyobb edényben. A végén hozzáadjuk a fokhagymát és a zöldséget.

4. Addigra kb. a tészta is kész és a sonkához öntjük. Épp hogy összekeverjük és már rakjuk is az asztalra.

5. A sajtot csak ekkor keverjük bele. De aki szereti ha megolvad, az a tészta után egyből is teheti.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése